Alla inlägg under juni 2012

Av Hannah Erika codis - 30 juni 2012 11:50

Hejsan har tyvärr inte kunat blogga något på ett tag har varit på mitt sommarställle och orka inte ta med datorn.

Men lite fina bilder ska ni få innan jag ska läsa min tidning jag varit och köpt.;)  

 

Söt kusin!  


 

Lilla syrran leker med dockor i mammas gammla dockvagn.  

  ful nybadad jag.  

Hannah♥




Av Hannah Erika codis - 24 juni 2012 17:40

På midsommar var vi i mitt sommarställe och så var vi på ett midsommar firande där.  

Tog lite bilder fick inga bra men ni får kolla ändå...   hannah


   

Dans runt midsommarstången.   ps:känner ingen på bilden.

 

Stången.      

       


Stången igen.ps känner inga på bilder

  


 


En vacker ros fick också vara med.

 




Av Hannah Erika codis - 23 juni 2012 19:59

 Lilla

syrran och hennes kompis har fångat sjöstjärnor de kommer släppa ut dem nu...




Man kunde åka rutschkana på berget det gick snabbar en vanliga rutschkanor..De var faktiskt kul!



  


Av Hannah Erika codis - 23 juni 2012 19:28

Förlåt att vi inte blogga igår.Jag hade ingen tillgång till nätet.

Har lite bilder från havet och lite från Midsommar  

Ni får se dem snart måste fixa lite annat med...  


Hannah  

Av Hannah Erika codis - 21 juni 2012 18:00

SNYGG älskar Selena!!     Fick denna lilla videon av Erika...

Hannah  



Av Hannah Erika codis - 21 juni 2012 16:05

Ikväll ska vi till havet med en familj vi känner.KUL

Ska försöka ta lite bilder..  


Hannah

Av Hannah Erika codis - 21 juni 2012 15:27

Först konserten


                      

 

Sen Autografen  


 

 

Hannah  






Av Hannah Erika codis - 21 juni 2012 12:23

Igår var jag på Ulrik Munther konsert!!!Han är BÄST!!

Kommer bilder sen...  


Hannah  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din högsta Önskan??
 Bli JÄTTE rik
 Bli frisör
 Träffa en kändis (den du vill)
 Bli fotbollsproffs
 Bli veterinär
 Bli Bonde
 Bli Känd
 Bli något vi inte sakt
 Bli snygg
 Bli populär (av sina kompisar klass)
 Jag har ingen önskan älskar mitt liv
 ändra hårfärg
 Något med syskon
 Bli cool
 Eller något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards