Alla inlägg under juli 2012

Av Hannah Erika codis - 23 juli 2012 10:59

Idag har jag varit och skaffat ett nytt pass mitt förra  gick precis ut.

Iefter middag åker jag tillbaka till mitt sommarställe så det kommer bli dålig bloggning...

Och har fullt program hela veckan.men ses sen.


Av Hannah Erika codis - 22 juli 2012 18:48

Glömde kameran ibilen när vi var i Varberg så kunde inte klicka in några bilder.

Och sen har jag glömmt den mkt men några få bilder fick jag från kalaset..  

Present öppning.(Bara några få presenter)

Hon som fyller års lillasyrra(Kusin)Hon är så söt!!ps:gillar klänningen

   

Av Hannah Erika codis - 21 juli 2012 22:42

Har så trökigt!

Min mamma har min kamera och hon är inte hemma hon är på sjukhuset mend en som brytit armen som inte är jag denna gång..Efter som jag älskar sport skaddar jag mig ju en del så jag har brytit armen flera gånger.


Hmm vi vill gärna att vår blogg ska bli lite mer känd så om ni har några tips så skulle vi bli överlyckliga.Eller om ni kan tipsa om bloggen till era kompisar eller skriva på er blogg inget krav men  ni är bäst isåfall!      



Av Hannah Erika codis - 21 juli 2012 20:06

Har inte haft mkt tid att blogga nu i sommar  

Tror inte det kommer bli mkt bättre..

Igår var vi på min kusins födelsedagskalas fast hon fyller igentligen den 25 men hon ska inte vara hemma då.

Och idag har jag varit i Varberg haft jätte kul!

Nya skor Stormjukglass godis havsbad affärer Festningen fågelhuset(eller vad det nu heter)

Kakor jordgubbar frukt  sol och mycket annat men måste springa av mig allt jag propat  mig nu ses sen.!

Bilder kommer sen..  

Av Hannah Erika codis - 19 juli 2012 16:15

Nu har jag bakat en jätte lyckad sockerkaka hoppas den smackar lika bra  

Jaja måste äta lite nu.

Ursäkta den dåliga bloggningen.  

Av Hannah Erika codis - 18 juli 2012 13:19

SORRY! Att vi inte bloggat något men det var inte som jag trodde att jag kunde blogga som vanligt farfars och farmors dator gick sönder.  Men nu är den lagad igen.  

Kommer inte kunna blogga i morgon ledsen,..

Nu ska jag spela krocket med en kompis.(klart jag vinner)eller vad tror ni?

 

 

Av Hannah Erika codis - 15 juli 2012 21:00

Nu kan jag blogga som vanligt igen men är hos farmor och farfar så det kommer bli dåligt med bilder men måste gå och göra lite smått och gott.ses sen <3Hannah

Av Hannah Erika codis - 15 juli 2012 09:30

Det har inte blivit mkt bloggning men idag ska vi till vår granne här i sommarstället på fika hos dem.Det ska bli gott hon Bakar jätte godakakor.ses sen.Hannah


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din högsta Önskan??
 Bli JÄTTE rik
 Bli frisör
 Träffa en kändis (den du vill)
 Bli fotbollsproffs
 Bli veterinär
 Bli Bonde
 Bli Känd
 Bli något vi inte sakt
 Bli snygg
 Bli populär (av sina kompisar klass)
 Jag har ingen önskan älskar mitt liv
 ändra hårfärg
 Något med syskon
 Bli cool
 Eller något helt annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards